က်ေနာ့္ရဲ အမွတ္တရပါ

1. ၂၀၀၄ ခုႏွစ္ Happy New Year ညရဲ႔ အမွတ္တရေလးေတြကို ျပန္လည္သတိရေနပါတယ္။ ဝန္ထမ္း မိတ္ေဆြ သူငယ္ခ်င္းမ်ားက က်ေနာ့ကို ဒီည အခုအလုပ္မွာပဲေနဖို႔ရယ္၊ ေနာက္သူတို႔နဲ႔ အတူတူေပ်ာ္ရႊင္ဖို႔ေျပာပါတယ္။ သူတို႔နဲ႔ ေပ်ာ္ရႊင္ဖို႔ ဖိတ္ေခၚတာကို တစ္ကယ္ပဲ ရင္ထဲမွာ ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ႔ေပမယ့္ စိတ္ထဲမွာေတာ့ မေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္တာေတြ ရွိခဲ့ပါတယ္။

2. ေနာက္က်ေနာ္က ေဆာက္လုပ္ေရးမွာအလုပ္ လုပ္တယ္ဆိုေတာ့ ဆိုဒ္ခြဲတစ္ခုျဖစ္တဲ႔ တကၠသိုလ္ရိပ္သာလမ္းက ကြန္ဒိုမီနီယံကို Happy New Year ညမွာအရင္ဆံုးသြားခဲ႔ပါတယ္။ အမွတ္ရဆံုးညေလးပါ။ ေရႊဟင္းသာကြန္ဒို မွာ (Happy New Year) ကသူငယ္ခ်င္းမ်ားလို႔သာေျပာတာ သူတို႔က က်ေနာ့္ထက္ အသက္နည္းနည္းႀကီးၾကတယ္။ အဲ႔ဒီတုန္းက အသက္က ၂၅ ႏွစ္ထဲမွာေပါ့။ က်ေနာ္က သူတို႔နဲ႔သိပ္မေပ်ာ္ရဲပါဘူး။ က်ေနာ့္စိတ္ထဲမွာက က်ေနာ္က ကိုယ္႔ကိုယ္ကို အားငယ္ေနတယ္ေလ။ က်ေနာ္က အခုသူတို႔လို ပိုက္ဆံရွိတဲ႔သူေတြနဲ႔ သိပ္ၿပီး စကားမေျပာခဲ႔လို႔ပါပဲ။ ဒါေၾကာင္႔သူတို႔ကို က်ေနာ္က စကားေျပာရမွာကို ရွိန္ေနခဲ့တယ္။
3. အဲ႔ဒီညက သူတို႔က ပါဆယ္ဂိမ္း ကစားၾကတယ္ က်ေနာ္ကေတာ့ မမီလို႔ သူမ်ားက ကိုယ္စားမဲႏႈိက္ေပးတယ္။ အေကာင္းစားေရေမႊးပုလင္း ေပါက္တယ္။ ေနာက္အမ တစ္ေယာက္က ၂၀၀၅ ခုႏွစ္ ဒိုင္ယာရီကို တစ္ေယာက္တစ္အုပ္ လက္ေဆာင္ေပးတယ္ခဲ႔တယ္။ စာအုပ္က ေတာ္ေတာ္ေကာင္းတယ္။ က်ေနာ္ဆို မဝယ္ႏိုင္ပါဘူး။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ အဲ႔တုန္းက လစာက ၂၅၀၀၀ ပဲရတယ္ေလ။ ဝယ္လိုက္မယ္ဆိုရင္ စားစရာမရွိမွာဆိုးလို႔ပါ။ က်ေနာ္က အသံုးမ်ားတယ္ေလ။ ထားလိုက္ပါ။ အဲ႔ဒီအမကို အရမ္းေက်းဇူးတင္ပါတယ္လို႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္။ က်ေနာ္စိတ္မေကာင္းတာက အဲ႔ဒီအမကို အခုကိုယ္တိုင္ နာမည္ကိုစဥ္းစားေနတာ။ ေမ႔ေနတယ္။ မွတ္တမ္းကလဲ ျမန္မာျပည္မွာ က်န္ခဲ႔တယ္ေလ။ က်ေနာ္အဲ႔ဒီညက မေပ်ာ္ခ်င္းပဲ ေပ်ာ္ခဲ႔ရတယ္ေလ။ မိတ္ေဆြမ်ား အားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္လို႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္။
4. ဒါေပမယ့္ သူတို႔ကေတာ့ က်ေနာ္ကို ျဖဴျဖဴစင္စင္နဲ႔ ခင္တယ္ဆိုတာကို အခု အင္တာနက္ကေန ေတြ႔မွပဲ သိခဲ႔ရပါတယ္။ အင္တာနက္ကေန တစ္ေန႔ ရွာမယ္ဆိုၿပီး လုိက္ရွာတာ မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္ကို သြားေတြ႔ခဲ႔တယ္။ သူကေတာ့ အခု စကၤာပူမွာ အလုပ္လုပ္ေနၿပီေလ။ သူက ေဆာက္လုပ္ေရး အင္ဂ်င္နီယာေပါ့။ က်ေနာ္တစ္ကယ္ကို သူတို႔နဲ႔ ေတြ႔မယ္ဆိုတာကို မထင္ခဲ႔ပါဘူး။ အခုေတာ့ သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြေတြကို Gtalk ကေနစကားေျပာေနပါၿပီ။ ဘာလို႔ အခုလို စိတ္ထဲရွိတာကိုေရးရတာလဲဆိုေတာ့ ေရႊဟင္းသာကြန္ဒို မွာက်ေနာ့္ အတြက္ တစ္သက္လံုးမေမ႔ႏိုင္တဲ႔ အမွတ္တရေလးေတြရွိခဲ႔လို႔ပါပဲ။ ႀကံဳတုန္းေျပာလိုက္မယ္ေနာ္… အမွတ္တရဆိုတာ ရည္းစားရွိခဲ႔လို႔ မဟုတ္ပါဘူးေနာ္။ အလုပ္လုပ္ေနရင္းနဲ႔ ျဖစ္ေနတဲ႔ ျဖစ္ခဲ႔တဲ႔ အခက္အခဲ ေတြကိုေျပာတာပါ… စာေရးတာေတာ့ရွည္သြားၿပီ…။

1 comment:

  1. I'm sorry for your 2004 new yr night feeling.
    We wanted to be friend with you but you didn't give us a chance to become a friend.:)
    Anyhow, now, you are my friend. Right???

    ReplyDelete